Vietnam War
A look at early domination through Operation Thunder, three years of B52 raids, napalm, and Agent Orange drops; the Vietcong Tet Offensive turns the tide in 1968 and the TV war begins in full.
United States veterans recall the quagmire they dealt with from the late 1960s to the war's conclusion in 1975 and beyond, when post-war developments affect Vietnamese and United States affairs.