Vikings: The True Story
An exploration of the Viking slave trade; a second female skeleton is found in the Oseburg ship; an account from a survivor of one of the Viking slave raids.
A closer look at the burial mounds located by the fjord at Borre; a look at the truth about the fabled Fimbul winter, and whether Thor and Odin actually existed.