We Bought a Funeral Home
Haunting surprises await the Blumberg family as they transform an eerie 1800s Victorian funeral parlor into a weird and wonderful dream home.
What Have We Done?
The Blumbergs ditch the big city and move miles away to transform a 12,000 square foot Victorian funeral parlor into their dream home.
Caskets, Spirits and a Spooky Basement Makeover
Living through a funeral home renovation proves to be nerve-racking, and the old embalming area is turned into a speakeasy with a luxe cigar lounge.
The Blumbergs' love for Halloween leads them to transform the Victorian home into a spectacular Creepy Clown Carnival that wows trick-or-treaters.