Weediquette
VICE correspondent Krishna Andavolu chronicles the science, culture and economics of the emerging "green" revolution.
Krishna follows the Green Rush to Colorado, meeting families who've relocated to seek medical pot and those who are trying to strike gold in America's Marijuana Mecca.
Krishna travels to Northern California and meets pot farmers in the Ganja Breadbasket; Krishna looks into the possibility of corporate change if the plant is legalized.
Krishna heads to the Congo and meets with farmers in rebel territories who smoke and sell weed for a living.