Weekend Family
Fresh Start
The girls find out that Fred has been hiding his relationship with Emma, who is due back to Canada.
The family is gifted Axel, a virtual assistant, and confronts the importance of privacy.
Fred is ill, so this weekend, Emma has to take care of the girls all by herself.
At the neighbors' get-together, secrets are revealed; Emma meets her new thesis advisor.