What If We Get Married?
What If We Get Married takes one couple who are just friends and one couple, whose relationship until now, has just been sex, and sees what happens when they get married.
First Comes...Marriage?
Best friends, Amanda and Christian are getting married even though they've never kissed! Friends with benefits, Amy and Mike are also saying I do even though they've never dated! Putting mixed reactions from family aside, both couples prepare to wed.
You Were Standing Right in Front of Me All Along
Amanda has doubts about getting physical with Christian on their wedding night; Mike and Amy explore Mike's new role as a stepfather.