Why Am I?
Meet the most scientifically studied people in the world, 1,037 individuals born in one city that have been followed since their births in 1972.
Troubled Teens -- Why Some Go Bad and Others Come Right
Youth offenders consist of two groups -- life present offenders and people who turn around to become mainstream citizens.
The effects of modern life and aging; how excessive cleanliness affects asthma and allergies; poverty; predicting mental illness by looking at the back of people's eyes.