Wild Cherry
Two very different mothers. Two pampered teenage daughters. The rich life is easy – until a shocking scandal reveals toxic secrets and the ugly side of glamour.
Lewd Videos
Life appears perfect for super-mom Juliet and self-made businesswoman Lorna; when a scandal threatens their daughters Grace and Allegra, they realise that nothing is as it seems.
Wild Cherry #102
Juliet's night-time secret forces her into a dangerous lie; Lorna confronts the past she's hiding from Grace; the girls ramp up the app with shocking results; Gigi hosts an event that takes a dark turn when the police show up.
The mothers worry about Iris leaving and their daughters keeping secrets; Grace and Allegra try to stay calm at school; Grace lies to Lorna about the app; Allegra pays K Rizz a visit and makes a secret deal.
Juliet faces major marriage decisions; Lorna reveals the truth about her past; the town gathers to mourn a loss; Grace and Allegra have a showdown.