Will You Be My Manager?
Japanese high schooler Hirose Hana (Kanon) dreams of becoming a manager for top pop groups. She transfers to Segi Art High School, a South Korean school that has produced some of the Korean entertainment industry’s brightest stars. Her first few days are a success, and she soon strikes up a friendship with the handsome and popular aspiring singer Koo Eun Ho (Ahn Jun Won). But she soon discovers that egos at the school are fragile, and that her own success may be stoking resentment in others. Worse still, someone at the school has learned that she is harboring a secret – and threatens to make it public. Is disaster in the cards for her, or will her new friends help her fulfill her dreams at this highly competitive school?