Willy Fog 2
The Bet
Willy Fog, in the Reform Club, makes a bet with his colleagues that he can make a trip around the world in 80 days, betting half of his fortune. He will leave that very same night.
The Mongolia navigates in the Red Sea. Transfer disguises as Willy Fog to try to get in his bedroom and steal his money.