Winter Break: Hunter Mountain
Set in the idyllic ski resort of Hunter Mountain, the show documents the lives of eight 20-somethings who ski, snowboard and mingle with other like-minded singles, and it focuses on the impact that their winter together has on their lives.
A spill on the mountain puts Jill's winter vacation in jeopardy, another visit from the cops and a blow-up with Brew makes Alessandra question if she wants to stay in the house.
Will JBrew and Alessandra ever stop fighting? Will Marc ever hook up with Taylar? And WTF will Jill do after she finds out about TJ's shocking secret?
Marc's ride on the Taylar rollercoaster takes another dip. JBrew ends up in the hospital. And an unexpected phone call turns Jill's winter fairy tale into a nightmare.
TJ is having trouble escaping his military past, while Marc is having trouble escaping Taylar. And, JBrew is having the hardest time of them all, trying to escape the horrible smell in his room.