Wise and Foolish
Nine years ago, a shocking terrorist attack caused Prime Minister Taizan Muto (Kenichi Endo) to swap bodies with his university student son. While things started off rocky, father and son were able to use their fresh perspectives to ultimately better the nation. Now, the former prime minister is getting ready to retire from his career in politics, until his political party, plagued by low approval ratings, begs him to return. Although initially hesitant, Taizan accepts the proposition. However, during a television appearance, Taizan loses consciousness – and finds that he's swapped bodies with someone else once again! Can Taizan and his cabinet figure out who's behind this new plot while he embarks on his new political journey? This is the sequel to 2015's "Wise and Foolish."