Wiz Khalifa: Behind the Cam
An exclusive documentary series delving deep into the personal life of hip-hop superstar Wiz Khalifa. Over the course of five episodes, Wiz gets candid about the different phases of his career and, more recently, how life has changed for him since the birth of his son Sebastian. Watch him turn up with his Taylor Gang cohorts and then turn down to spend quality time with “Bash,” pulling back the curtain on the life of a true hip-hop superstar.
Try New Things
Whether musically or in his personal life, Wiz is never scared to push his boundaries. Sticking with the game plan, he tries indoor skydiving for the first time.
Always Give Back
Wiz was just 16 years old when he got his first shot at breaking into the music biz. As an established superstar, he can return the favour by offering a young, undiscovered producer the chance to join him in the studio. Could it be someone’s big break?
Wiz could be considered one of the first artists to tell his own story, using then-new digital and social tools to communicate with fans without the interference of a label. He took control of his own narrative and set the tone for how artists use social media today.
Wiz and his longtime crew, Taylor Gang, talk about their relationships and how bowling has helped them grow closer. Watch them face off against steep competition in the lanes.
Wiz will always be the life of the party, but these days it's his son Sebastian who comes first.