Up Next: 6LACK
Considering he made his recording debut at the age of four, you could say that 6LACK—pronounced “black”—was born to do this. The singer/rapper transcended the Atlanta underground with last year’s “PRBLMS,” a bold showcase of late-night, R&B-inflected hip-hop. The unfiltered personal narratives of his full-length debut, FREE 6LACK, proved that “PRBLMS” was just the beginning. Explore 6LACK’s blossoming catalog, watch his incredible live performance, and get to know him through our exclusive documentary and an in-depth interview with Beats 1’s Zane Lowe.
Up Next: Freer Than I Ever Been
With interviews and performance footage, this documentary follows rising R&B star 6LACK through Atlanta.
Up Next Session: 6LACK
An intimate live performance from the Atlanta R&B star includes tracks from his moody, seductive debut album.
One of R&B’s most exciting new voices talks about battle rapping in Atlanta and his musical inspirations.