Work in Progress
Abby is a 45-year-old self-identified fat, queer dyke whose misfortune and despair unexpectedly lead her to a transformative relationship.
Abby feels out of place when Chris takes her to a hip, sex-positive, "queer wonderland" for their second date and has a free therapy session.
Abby navigates public restrooms as a gender non-conforming queer dyke with OCD and pinballs against a cross section of humanity and perspectives at a Dolly Parton concert.
A medical emergency brings Abby and Campbell's friendship into focus and Abby reveals her biggest secret to Chris.
Edward and Carol Lynn wed, Danger Zone has their moment and Abby violates Chris' one request.