X-Ray Earth
Seattle Mega Quake
X-raying the earth reveals a vast fault 80 miles off the Pacific Northwest coast. With pressure building for over 300 years, a slip would result in a megaquake and tsunami that will devastate the region threatening 15 million people.
Beneath Yellowstone National Park, lies the biggest volcano on Earth. An eruption in the past was so big it plunged the earth into a volcanic winter. No one alive has ever witnessed such a catastrophic event, and hopefully we never will.