Xyrin Empire
Chen Jun's first day of college goes completely awry when a woman suddenly descends from a spaceship and declares him the emperor of a vast intergalactic empire. Despite his protests, Empress Sandra, her generals Pandora and Lin Xue, and even Chen Jun's childhood friend Xu Qian Qian insist that Chen Jun needs to step up and accept his new responsibilities. Unfortunately for Chen Jun, it looks like his days of being a slacker are over. "Xyrin Empire" is a 2023 Chinese animated series based on a novel of the same name.