Yashahime: Princess Half-Demon
Long-lost twins Towa and Setsuna reunite after ten years to discover that they are the half-demon daughters of the great demon Sesshomaru. Joined by Moroha, the daughter of Inuyasha, the three set out on a journey to regain their missing past.
Inuyasha: Since Then
Towa Higurashi learns about an incident that took place decades ago involving a half-demon named Inuyasha and a priestess named Kagome.
The Three Princesses
Half-demon twins Towa and Setsuna are separated from each other when a mysterious tunnel sends Towa into the future, where she is found and raised by Kagome Higurashi’s brother Sota.
A demon emerges in the present day with Setsuna, Towa’s twin, and the bounty hunter Moroha in tow. Seeing Setsuna in trouble awakens Towa’s latent demon powers.
Towa decides to return to the feudal era to help Setsuna regain her memories; the trio enters the corridor leading to the feudal era, but within it awaits the spirit of a certain priestess.
Travelers are going missing one after another. Towa, Setsuna, and Moroha head to the northern mountains to crack the case, but instead they find a village completely overrun by ghost cats!