Yogic Paths
Bhakti Yoga is a yoga of loving devotion, a practice that guides devotees to union with the divine.
The practices of Tantra are designed to expand consciousness through oral and written traditions.
Practicing Nada Yoga means to look into the universe, understanding that everything is energy, energy is vibration, and all vibrations are sound.
The practice of Kundalini is one of opening towards life, opening towards totality and recognizing that you are a part of it.