Yoroi-Shinden Samurai Troopers
When the seal of the Demon Realm shatters, demon soldiers surge into the Human World, tearing through everything in their path. Five young warriors rise to meet the invasion, summoning their legendary armor and charging headfirst into battle. With every clash, they cut through the invading demon hordes, unleashing their power to drive the invasion back. They are…the Samurai Troopers!
Armor
Gai goes after the Troopers and their weapons, clashing with the DST as another demon assault begins.
Musashi's brother barges into the DST base, determined to become a Samurai Trooper himself.
A mysterious ex-Trooper bursts onto the scene, and he's nursing a grudge against Ryusei.