Arifureta shokugyō de sekai saikyō Burning Light
S2, E2: Hajime's party reaches Ankaji; Hajime must perform multiple miracles to save this dukedom from certain doom before traveling to his real destination, the Grand Gruen Volcano, the next labyrinth on his list.