S1, E1: Somewhere in the ocean, Captain Frank Wild finds a treasure inside an old sunken frigate, at the bottom of the sea; meanwhile, Alex Ventura is struggling to adapt to his new job at the Ministry of Culture, unaware that his life is about to change.