14 Distretto Hannes der Held
S31, E5: At Bruno Jakob’s recycling yard disaster strikes when a container filled with copper worth thirty thousand euros disappears. Already struggling with financial hardship, Jakob faces ruin unless the thief is caught. His son Roy points the finger at a former employee, Toma Stanko, who he claims was seen moving the container in the dead of night. Piet Wellbrook and Paul Dänning must determine whether this testimony is reliable or if the truth is far more complicated.