Almost Paradise It's Personal
S1, E2: When the body of a friend of Detective Alamares washes up on a beach, Alex suspects the international smugglers who just checked in at the resort may be involved; while Ernesto tracks down the murderer, Alex goes under cover with Detective Kai.