S2, E9: When Fran forgets to make Mother’s Day brunch reservations, an old friend suggests she make it up to her mother by spending a day having fun with her. But Fran quickly realizes that her mother’s idea of "fun" is very different from her own... Guest Star: Rosie O'Donnell (Text: TV Land)