Teen Mom: The Next Chapter Pinky of a Promise
S2, E5: Mackenzie plans to grow her family with Khesanio; Briana threatens to keep her kids from Roxanne; Ashley enrolls Holly in swim lessons; Cate attempts therapy with April; Amber fears her mental health struggles jeopardize her new relationship.