Bonditis
Bond, James Bond? No, Born, Frank Born - Frank Born, a small-time employee, is so enthusiastic about James Bond that he fancies himself as the British super agent. But when his doctor sends him to a remote mountain village to cure his ‘Bonditis’, he finds himself caught between rival secret services... A bizarre Swiss parody of the Bond hype from the 1960s.