Oflu Hoca’nın Şifresi 2
Ahmet takes revenge on his old rival Oflu by getting his daughter Nur to marry someone other than Oflu's friend Kadir. Oflu and Kadir decide to kidnap Nur, but kidnap Ahmet's aunt, who also wants to get married.