Pandabär in Afrika
Young panda bear Ping's best friend, Jielong the dragon, is kidnapped and brought to Africa. Ping follows her without question. After a dangerous ocean-crossing he reaches the faraway continent, totally unknown to pandas. Once there our unlikely hero with a big heart, relying on his wits and some new found friends, needs to rescue Jielong from an evil lion and his henchman.