Parallel Minds
On the verge of the launch of Red Eye, a contact lens that has the power to record everything the eye can see and relive forgotten memories, Margo Elson, a researcher at the Department of Memory, discovers that her friend and main Red Eye programmer, has been murdered. Margo will team up with Thomas, a detective fighting his past, to discover the truth behind this revolutionary creation.