Colin from Accounts
Flash
Gordon's day goes from bad to worse when distracted by the impulsive actions of an attractive stranger, Ashley, he accidentally hits a stray dog with his car.
When Ashley makes a mess in Gordon's sock drawer, she makes an impromptu trip to Costco with Colin, Megan and her mother, to buy Gordon some new furniture.
Gordon accidentally sends Ashley an inappropriate picture and sends her on a wild ride from garage sale to death bed as he tries to delete it.
Ash and Gordon have an awkward sexual encounter that causes them to drift in different directions from each other.
The Echo Park gang are impressed when they get to witness Ashley taking charge during a power outage.
Things take a turn when Ashley brings Gordon to her birthday dinner at Lynelle and Professor Lee's house.