Finger Tips
This is the show with everything you could ever want to make or do right at your Finger tips. Fearne and Stephen get snappy with the Finger tips stretchy jaws, show how to make the nosiest neighbour in the street and make a cake that's guaranteed to trick your mates!
Fearne and Stephen make a pizza delivery that will always be on time, show how to crack more cryptic clues and help to make your party a spine chilling success.
Fearne and Stephen make a great CD storing dinosaur, get baking the Finger Tips Stain glass biscuits and show how to leave footprints on the ceiling without turning upside down!