Art of France
Art historian and critic Andrew Graham-Dixon opens his latest series with the dramatic story of French art. A story of the most powerful kings ever to rule in Europe with their glittering palaces and astounding art to go in them.
Andrew Graham-Dixon explores the period when France was changing at a rapid pace and angry young artists would reinvent how to paint, finding their muses in the bars, brothels and cabarets of Belle Epoque Paris.