I, Elvis Riboldi
Elvis Riboldi is a child with a lot of energy, maybe just a little too much. When he encounters a problem, he tends to make it bigger.
And The Fists Of Icaria
Elvis doesn't like his new classmate Sunte Lee, who is an expert in martial arts, so he organizes a fight with him.
A school camping trip turns out to be a thrilling, hyper-competitive contest to pass gym class.