HITLER'S GOLD
THE NAZI ECONOMIC MIRACLE
The first days of Hitler as Chancellor of Germany and the optimistic atmosphere that reigned in the country due to the apparent economic miracle that occurred in the following months.
Hitler's money trail and the vast web of financing that involved the Nazis, a reflection on how greed can be an enemy of peace.