Call of the Wild
Call of the Wild is a 2000 American adventure television series based on Jack London's eponymous 1903 novel. It was originally broadcast on Animal Planet, and the 13 episodes were released on DVD as a 120-minute, full-length movie. The series received a Leo Award nomination for Best Cinematography in a Dramatic Series, and for Best Production Designer in the episode "The Attack".