World Wide Mafia, 'Ndrangheta
Prosecutor Nicola Gratteri fights against the 'Ndrangheta, the world's most powerful mafia; from the Rinascita Scott operation to the historic Maxi-Trial, the series unveils courage, justice, and sacrifice in a fight against organized crime.
Part I: The Mission
Gratteri leads his team into battle. On a fateful night, they fight to decapitate the 'Ndrangheta.