S1, E1: Stake out the Bay Family's lush territory, where matriarch Anna offers lavish feasts but faces internal dissent. Size up her rival Mia, the streetwise Townies leader who's eyeing a lifestyle upgrade, and check in with the isolated Mangrove Family.