¡Martita!
Martita de Graná lands in Barcelona to finish her tour and spend a few days at her best friend Amparo's house.
Martita has realized that her humor doesn't quite fit in Barcelona and needs to make changes to adapt.
Martita tries to prepare her monologue, but her intimate moment with Cesc has raised doubts about her catchphrase: "being single."
It's Idoia's big party, and Martita tries to change her appearance to fit in. She discovers that photos of her and Cesc have been leaked.
It's the day of the big monologue, and Martita is determined to patch things up with Amparo and Cesc.