S5, E13: Sloane is distressed to learn that Prophet Five’s cure for Nadia is just as likely to kill her. Meanwhile, the search for Anna Espinosa continues, Rambaldi’s prophetic Page 47 resurfaces, and Sydney offers Renée a job at APO.