Truth Be Told
Sydney Bristow is a grad student by day, international spy by night. Her happiness over new new engagment is shortlived as she learns some horrible truths about who she works for.
Sydney and her Russian nemesis Anna memorize a 500-year-old binary code written by Milo Rambaldi before it is destroyed. Sydney and Dixon are sent on a mission to investigate a plot to eliminate the United Commerce Organization.
Will tells Francie that he's been investigating the death of Danny. Sydney learns from Vaughn that her father may also be working for the FBI.
Sydney goes under cover in a mental hospital to get information from a man who doesn't know he is programmed to be an assassin.