A Genius on the Ice Medalist
S1, E1: When former figure skater Tsukasa Akeuraji meets a self-taught skater, Inori Yuitsuka, he tries to persuade her to join a formal ice skating club; Inori's mother wants her clumsy daughter to give up skating altogether.