A Leash Is Not a Guinea Pig
S1, E3: After seeing the way Douglas and the twins are barely affected by the death of their guinea pig, Pickle, Poppy encourages Douglas to stop repressing his and the twins’ feelings. After seeing how close Graham and Will are becoming, Angie gets jealous when Graham asks Will to go get a colonoscopy to check on his health, so Angie decides to get one herself.