Dexter: Original Sin And in the Beginning...
S1, E1: Young Dexter Morgan struggles to keep his urges in check while navigating life with his father, Harry, and sister, high-school senior Deb; after Harry has a health scare, Dexter realizes it may finally be time to fulfill his destiny.