Dexter: Original Sin
Miami, 1991. When his bloodthirsty urges can’t be ignored any longer, young Dexter Morgan must learn to channel his inner darkness as he transitions from student to avenging serial killer with the guidance of his father, Harry.
And in the Beginning...
Young Dexter Morgan struggles to keep his urges in check while navigating life with his father, Harry, and sister, high-school senior Deb; after Harry has a health scare, Dexter realizes it may finally be time to fulfill his destiny.
Kid in a Candy Store
Dexter adjusts to his new job as a forensics intern at Miami Metro; Deb lashes out at her dad by engaging in petty criminal behavior.
Dexter goes after a loan shark with ties to Batista; Deb throws a party to win the favor of her volleyball teammates.
Dexter targets a retired mob hitman; Harry works the gruesome murder case of a ten-year-old boy; Deb sneaks into a nightclub with Sofia and meets an exciting new friend.
After a kill goes wrong, Dexter is grounded by Harry; Deb deepens her relationship with Gio, and bonds with her brother on the anniversary of their mother's death.