Family Guy And the Wiener Is...
S3, E5: When Peter becomes jealous of the Chris' physical assets, he joins a gun club to overcompensate for his small size. But when they go on a hunting trip, it takes brains, not brawn, to save them. Meanwhile, Meg finds herself the target of the "cool" kids' wrath at school.