Authorized Personnel Only, Pt. 2
S4, E2: Against Sydney's vehement objections, her new boss partners her with Jack to hunt down a modern-day samurai. Meanwhile Sydney's half-sister, Nadia, is reluctant to return to the spy game since learning the truth about her father -- Arvin Sloan; Vaughn and Jack share a surprising bond over Jack's unspeakable past misdeed – much to Sydney’s chagrin; and Sydney is further shaken to learn more horrific information about Jack that relates to her mother, Irina.