Black-ish Being Bow-racial
S3, E8: Bow must address unresolved feelings about her own biracial identity when Junior brings home his first girlfriend, who happens to be white. Dre is handling a big project for a client at work and relies on Charlie to teach him how to relate to the campaign’s white, female point-person. Meanwhile, Zoey needs extra credit for her design class, and asks Jack and Diane if she can remodel their room.