Twin Peaks Beyond Life and Death
S2, E22: Cooper faces his deepest fears as he hunts for Windom Earle, who has kidnapped Annie; Dr. Hayward scuffles with Ben Horne; Audrey stages an act of civil disobedience at the Twin Peaks Savings & Loan; Cooper tries to bargain with Earle.