S1, E3: While staying at T.J. Miller’s place, Pete has the unsettling experience of witnessing a comic who can’t “turn it off.” Hearing from his wife, Jessica, Pete and T.J. travel upstate to her yard sale, where Pete unexpectedly teams up with Jess’ new boyfriend, Leif, to get back a prized possession. After Jess voices her true feelings to Pete, the sale comes to a dramatic end.